Регистрация

Програмата за лоялност и приложението й в директния маркетинг

Автор: Весела Велинова, Decathlon 27 януари 2015

Фотограф: Архив

В света на маркетинга все повече се говори за big data като за нещо, без което големите компании не могат да съществуват. С всеки изминал ден става все по-важно да познаваме клиентите си и да говорим с тях на техния език, да им предоствяме единствено информация, от която имат нужда.

Успяваме ли да използваме ефективно всички данни, които придобиваме от програмата за лоялност? Весела Велинова ще разкаже за практиката на Decathlon, през какъв customer lifecycle преминават лоялните клиенти и как компанията успява да постигне персонален диалог с тях.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"