Регистрация

Най-новите тенденции и добри практики в програмите за лоялност

Автор: Крис Джейкъбс, независим консултант 23 януари 2015

Фотограф: Регал


- Eволюция на програмите за лоялност 

- Най-актуални тенденции в момента

- Уроци от добрите и лошите програми 

- Съществени компоненти на решенията

- Бизнес модел на работа
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"