Регистрация

Крис Джейкъбс, консултант програми за лоялност и CRM

Автор: Регал 21 януари 2015

Фотограф: Архив

Крис Джейкъбс е водещ независим консултант в областта на програмите за лоялност и управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Има над 35 години опит, от които 20 са фокусирани изцяло върху отношенията с клиентите. Лично е участвал в разработването на механизма и внедряването на над 90 програми за лоялност и/или CRM в Обединеното Кралство и континентална Европа. Работил е с клиенти като Boots, Barclaycard Freedom, BP, Nectar, Vodafone, O2, Oscar.

Крис е практик, който познава задълбочено множеството препятствия, които съпътстват изграждането на взаимоотношенията с клиентите в много бизнес сектори. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"