Виргиния Чолакова, маркетинг мениджър на "Мания тийм интернешънъл"
Фотограф: Архив
Развива професионалните си умения последователно: в консултантска фирма в Германия при разработването на анализи и оценка на риска на бизнес проекти за малък и среден бизнес; продуктов мениджмънт в Mercedes-Benz за регионите Германия, Мексико, NAFTA; участва в подготовката и лансирането на нови продукти на NESTLE България за марките Мaggi и NESCAFÉ.
Като мениджър "Бизнес развитие" за FMCG сегмента на Johnson & Johnson успешно развива присъствието на марките на българския пазар за периода 2011 – 2014 г.
Магистър по специалност "Бизнес администрация" от един от водещите бизнес университети в Европа – Манхайм, Германия. Специализира маркетинг, контролинг и психология. Разработва и защитава успешно иновативен емпиричен проект за влиянието на марките върху бизнес успеха в различни пазарни сегменти.
От 2012 г. е хоноруван преподавател в специализиран учебен блок "Мениджмънт 2020" в MT&M Колеж.