Регистрация

Виргиния Чолакова, маркетинг мениджър на "Мания тийм интернешънъл"

Автор: Регал 20 януари 2015

Фотограф: Архив

Виргиния Чолакова e маркетинг мениджър на "Мания тийм интернешънъл", една от водещите български компании, оперираща в ритейл сегмента. Има над 10 години професионален опит в сферата на маркетинга, бизнес развитието и продуктовите иновации.

Развива професионалните си умения последователно: в консултантска фирма в Германия при разработването на анализи и оценка на риска на бизнес проекти за малък и среден бизнес; продуктов мениджмънт в Mercedes-Benz за регионите Германия, Мексико, NAFTA; участва в подготовката и лансирането на нови продукти на NESTLE България за марките Мaggi и NESCAFÉ.

Като мениджър "Бизнес развитие" за FMCG сегмента на Johnson & Johnson успешно развива присъствието на марките на българския пазар за периода 2011 – 2014 г.

Магистър по специалност "Бизнес администрация" от един от водещите бизнес университети в Европа – Манхайм, Германия. Специализира маркетинг, контролинг и психология. Разработва и защитава успешно иновативен емпиричен проект за влиянието на марките върху бизнес успеха в различни пазарни сегменти.

От 2012 г. е хоноруван преподавател в специализиран учебен блок "Мениджмънт 2020" в MT&M Колеж.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"