Регистрация

Как да направим "фина настройка" на програмата за лоялност?

Автор: Георги Янков, управляващ партньор в Еxplicato 12 януари 2015

Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"

Фотограф: Архив

С нарастващата конкуренция между ритейл веригите за вниманието и портфейла на клиентите, става все по-важно да се обръща внимание на детайли, които остават скрити под повърхността на данните за реализирани печалби. Георги Янков, основател на технологичния стартъп Експликато, ще разкаже за това как дълбочинния анализ на клиентски данни (аdvanced analytics) помага на ритейл веригите да достигнат до едно ново, много по-задълбочено разбиране за навиците и лоялното поведение на пазаруващия модерен човек. Георги ще сподели примери от наскоро внедрен проект в Carrefour Marinopoulos.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"