Регистрация

Защо създаваме лоялна програма... или как да преминен към клиентско-центричен бизнес модел

Автор: Георги Сердаров, управляващ директор, Rezzo.bg 12 януари 2015

Фотограф: Архив

В повечето компании финансовият отдел е най-ключов, тъй като най-често той изгражда стратегията за развитие на фирмата, която се базира на реализираните печалби от различните й дейности.

Ако една компания реализира прогнозирната печалба или още по-добре - я надвишава, то логично за финансовият отдел е да достигне до извода, че всичко е наред и фирмата се развива прекрасно. Ще ви разкажа как тази 
практика може да бъде фатална. Причината за това е, че финансовият отдел анализира РЕЗУЛТАТА от дейността на фирмата а не ПРИЧИНАТА - нейните клиенти!

Клиентско-центричният бизнес модел представлява промяната на цялостната философия на една компания, където фокусът е върху ПРИЧИНАТА, а не върху РЕЗУЛТАТА. Приемането на този модел може да бъде Вашето основно конкурентно преимущество, а един от начините да смените курса на компанията в тази посока е с лоялна клиентска програма.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"