Защо създаваме лоялна програма... или как да преминен към клиентско-центричен бизнес модел
Фотограф: Архив
Ако една компания реализира прогнозирната печалба или още по-добре - я надвишава, то логично за финансовият отдел е да достигне до извода, че всичко е наред и фирмата се развива прекрасно. Ще ви разкажа как тази
практика може да бъде фатална. Причината за това е, че финансовият отдел анализира РЕЗУЛТАТА от дейността на фирмата а не ПРИЧИНАТА - нейните клиенти!
Клиентско-центричният бизнес модел представлява промяната на цялостната философия на една компания, където фокусът е върху ПРИЧИНАТА, а не върху РЕЗУЛТАТА. Приемането на този модел може да бъде Вашето основно конкурентно преимущество, а един от начините да смените курса на компанията в тази посока е с лоялна клиентска програма.