Регистрация

Христо Радичев, управител за България на "Медияпост Хит Мейл"

Автор: Регал 12 януари 2015
Интересува се от маркетинг автоматизация, разработване на механизми за потребителски промоции, имейл маркетинг, изграждане на бази данни и др. Ръководи екип, който отговаря за проекти в над 20 държави за клиенти от различни бизнес сектори.

Фотограф: Архив

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ "Климент Охридски". Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там анализира промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това е интернет мениджър в международното издателство Reader's Digest. Отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана агенция за директен и дигитален маркетинг, част от френската група La Poste. Интересува се от маркетинг автоматизация, разработване на механизми за потребителски промоции, имейл маркетинг, изграждане на бази данни и др. Ръководи екип, който отговаря за проекти в над 20 държави за клиенти от различни бизнес сектори.

Христо е лектор на много събития и семинари в България и чужбина. През 2009 г. негова презентация е класирана на трето място в категорията Creative на World’s Best Presentation Contest, организиран от популярния сайт SlideShare.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"