Регистрация

Игрови елементи в програмите за лоялност – защо работят и как да ги прилагате успешно?

Автор: Христо Радичев, управител "Медияпост Хит Мейл" 12 януари 2015

Презентацията на Христо Радичев ще представи основните механизми на геймификацията. Ще разгледа примери за успешното прилагане на нейни елементи към програмите за лоялност и ще даде препоръки за ефективното й управление и измерване.

Христо Радичев, управител на "Медияпост Хит Мейл"

Фотограф: Архив

Геймификацията (Gamification) е прилагане на игрови елементи и техники към неигрови ситуации (напр. бизнес, образование или социални предизвикателства).

През последните години тази концепция беше масово приета и прилагана с променлив успех. Компаниите използват игрите за стимулиране мотивацията на служителите, увеличаване на продуктивността, обучения, иновации и др. Специалистите по маркетинг внедряват игрови елементи в кампаниите си, за да ангажират потребителите. Организациите използват геймификацията, за да поощрят участието в краудсорсинг активности и т.н.

Презентацията на Христо Радичев ще представи основните механизми на геймификацията. Ще разгледа примери за успешното прилагане на нейни елементи към програмите за лоялност и ще даде препоръки за ефективното й управление и измерване.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"