Игрови елементи в програмите за лоялност – защо работят и как да ги прилагате успешно?
Христо Радичев, управител на "Медияпост Хит Мейл"
Фотограф: Архив
През последните години тази концепция беше масово приета и прилагана с променлив успех. Компаниите използват игрите за стимулиране мотивацията на служителите, увеличаване на продуктивността, обучения, иновации и др. Специалистите по маркетинг внедряват игрови елементи в кампаниите си, за да ангажират потребителите. Организациите използват геймификацията, за да поощрят участието в краудсорсинг активности и т.н.
Презентацията на Христо Радичев ще представи основните механизми на геймификацията. Ще разгледа примери за успешното прилагане на нейни елементи към програмите за лоялност и ще даде препоръки за ефективното й управление и измерване.