Регистрация

Как да се съюзят хора, които се преживяват като конкуренти

Автор: Регал 02 октомври 2014

1. Смисълът от обединения на пазарен принцип за участниците на пазара

(Какви проблеми могат да решат в съответния сектор?)

2. Какви са съществуващите практики и какво не им достига, за да постигнат желания ефект?

3. Какви са моделите на обединение в идеалния им вид при развит пазар?

4. Кои са (биха могли да са) работещите модели, адекватни на сегашният етап на развитие на отношенията в България?

5. Какво пречи (обективно и субективно) на обединенията да се случват? Какво би могло да подпомогне този процес?

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България