Регистрация

Billa card и лоялни програми "Билла България"

Автор: Светозар Игнатов, ръководител управление на категорията "Пресни продукти", "Билла България" 01 октомври 2014

Презентацията ще представи същността на Billa card и създаване на лоялност на крайния потребител чрез прилагането на програмата. (брой картодържатели и тренд на развитие от началото на годината).

Разглеждат се различните видове промоции, които предлага Billa card, и комуникацията на лоялната програма към крайния потребител. Ще бъдат коментирани измерените резултати на ефективността на програмата за лоялност. С какво картата допринася за позитивния ефект върху продажбите на търговската верига, както и за лоялност към определени брандове. Влияние на лоялната програма върху търговските резултати на включените доставчици и продукти.

Ще бъда разгледан също пример на конкретна лоялна програма с албум и стикери - "Приключения в света на океана".

Коментар на иновативния характер на кампанията и позитивния ефект от приложението и.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България