Billa card и лоялни програми "Билла България"
Презентацията ще представи същността на Billa card и създаване на лоялност на крайния потребител чрез прилагането на програмата. (брой картодържатели и тренд на развитие от началото на годината).
Разглеждат се различните видове промоции, които предлага Billa card, и комуникацията на лоялната програма към крайния потребител. Ще бъдат коментирани измерените резултати на ефективността на програмата за лоялност. С какво картата допринася за позитивния ефект върху продажбите на търговската верига, както и за лоялност към определени брандове. Влияние на лоялната програма върху търговските резултати на включените доставчици и продукти.
Ще бъда разгледан също пример на конкретна лоялна програма с албум и стикери - "Приключения в света на океана".
Коментар на иновативния характер на кампанията и позитивния ефект от приложението и.