Регистрация

Управление на кредитния риск и вземанията в сектора на бързооборотните стоки в България

Автор: Райна Миткова, "ЕОС Матрикс" 29 септември 2014

Търговските компании дават най-кратки срокове на отложено плащане в България и най-рядко използват специализирана помощ за управление на просрочените си вземания. В същото време при тях делът на забавените плащания е най-висок в сравнение с другите сектори. Това са част от резултатите на международното проучване "Навици за плащане в Европа 2014", провеждано всяка година от ЕOS Group в 12 държави, в това число и в България, които ще бъдат представени в презентацията. В нея ще бъдат изнесени и данни от проучването: "Тенденции в управлението на просрочени вземания на бизнеса в България" – проведено от "ЕОС Матрикс" съвместно с "Ипсос България" през април 2014 г.

От презентацията ще получите още информация за българския пазар по отношение на:
· Начини за плащане,
· Срокове за отложено плащане
· Дял на просрочените фактури/клиенти
· Как се управляват просрочените вземания
· Какви са причините за просрочия и последствията за фирмите от тях
· Среден срок на просрочие.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"