Регистрация

Светозар Игнатов, ръководител управление на категорията "Пресни продукти", "Билла България"

Автор: Регал 29 септември 2014

Фотограф: Архив

Светозар Игнатов е отговорен за екипа по управление категориите в целия сектор на персните продукти - плодове и зеленчуци, месо, млечни продукти, деликатеси, риба, замразени храни, хляб и хлебни изделия, удобни продукти. Преди "Билла България" е бил маркетинг директор на "Кен" в продължение на пет години. Работил е също като директор "Продажби" на "Нилана".

Има магистърска степен по международни икономически отношения от Университета по национално и световно стопанство и магистърска степен по бизнес администрация от Нов български университет.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България