Регистрация

Безконтактни и мобилни плащания и ползите на търговците от тях

Автор: Виза Европа 17 септември 2014

Безконтактните и мобилните плащания навлизат все повече във всекидневието и осигуряват значителни предимства за ритейл бизнеса. Носителите, от които се плаща, могат да бъдат в различна форма – от стандартни карти до ключодържатели, часовници и мобилни телефони.  Идеята е, от една страна, да се ускори процесът на разплащане, а от друга – да бъдат улеснени, както клиентите, така и търговците.

Голяма част от Европа успешно прилага безконтактни и мобилни плащания, расте и популярността им в България. Очакванията са през следващите години тези революционни услуги постепенно да наберат скорост в страната. Изграждането на инфраструктура за безконтактни разплащания ще бъде от решаващо значение за това, тъй като проучванията показват, че потребителите бързо възприемат новата технология, когато обектите, приемащи този тип карти се увеличат.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България