Регистрация

Как да изградим успешна експортна стратегия?

Автор: Регал 16 септември 2014

Подтеми в дискусията:

1. Кой е моят експортен пазар?

2. Избор между частна марка на клиента и собствена марка на производителя според пазара.

3. Експортно партньорство верига - производител

4. Откъде да тръгнем, когато определяме експортната цена?
(най-честни грешки при ценообразуването за износ)

5. Кой да плати рекламата?

6. Как да разпознаем подходящия партньор?

7. Как да изградим ефективна верига на доставки?

8. Посредниците в експорта – за или против?

9. Непостоянното качество – най-лесният начин да бъде провалено всичко.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България