Регистрация

Пазарни тенденции в Югоизточна Европа и мястото на България в тях

Автор: Тобиас Шедиви, Йордан Тодоров, GfK 15 септември 2014

Презентацията ще акцентира върху основните разлики в Индекса на потребителското доверие в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), на Балканите и в България и как те влияят върху пазарното ни поведение. Ще покаже как се разпределя бюджетът на домакинствата в ЦИЕ, на Балканите и в България и за какво харчим най-много. Ще бъде проследена динамиката на пазара на бързооборотни стоки и ще се посочат ключовите причини за ръст или спад в потреблението. Лекторите ще представят данни за честотата на пазаруване и средните разходи в България в сравнение с тези в страните от ЦИЕ и Балканите. Ще научите какви са пазарните дялове на основните типове магазини в ЦИЕ, на Балканите и в България и кои са Топ 5 вериги магазини в региона. Ще разгледат и дяловете на собствените марки и промоционалните покупки в ЦИЕ, на Балканите и в България.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България