Пазарни тенденции в Югоизточна Европа и мястото на България в тях
Презентацията ще акцентира върху основните разлики в Индекса на потребителското доверие в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), на Балканите и в България и как те влияят върху пазарното ни поведение. Ще покаже как се разпределя бюджетът на домакинствата в ЦИЕ, на Балканите и в България и за какво харчим най-много. Ще бъде проследена динамиката на пазара на бързооборотни стоки и ще се посочат ключовите причини за ръст или спад в потреблението. Лекторите ще представят данни за честотата на пазаруване и средните разходи в България в сравнение с тези в страните от ЦИЕ и Балканите. Ще научите какви са пазарните дялове на основните типове магазини в ЦИЕ, на Балканите и в България и кои са Топ 5 вериги магазини в региона. Ще разгледат и дяловете на собствените марки и промоционалните покупки в ЦИЕ, на Балканите и в България.
За регистрации на RiD 2014
Теми и лектори на дискусиите и презентациите на RiD 2014