Регистрация

Пътеводител в света на пазаруващата българка

Автор: Мирослава Георгиева, Division Manager Consumer Experiences, GfK Bulgaria 05 септември 2014

Жените в България са 3 760 457 или 51% от населението. Пътеводителят обаче не е включва всички тях, а тези, на възраст от 20-49 г., живеещи в градовете.

Защо?

- Защото те са тези, които най-често попадат в комуникационния център на голяма част от марките на българския пазар;

- Защото те съставляват най-високия дял от пазаруващите в модерната търговия;

- Защото те са тези, чрез чието настоящо поведение и възприятие бихме могли да надзърнем вбъдещето.

А не е ли бъдещето, това което вълнува всички нас, отдадените на маркетинга?

Така че, Пътеводителят ще има ролята да ви помогне да предусетите това, което ни чака зад ъгъла; ще ви подскаже как активната-градска-българка си въобразява бъдещето на пазаруването. Чрез този предусетен поглед напред вие ще имате удоволствието да преживеете мечтите, страховете и очакванията на една от най-вълнуващите групи за света на маркетинговата индустрия.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"