Регистрация

Промоционалният пазар в България - развитие и тенденции

Автор: Роналд Луисиер, FOCUSReserachSouthEast 03 септември 2014

В презентацията ще бъде анализиран българският промоционален пазар като развитие, дялове, важност и тенденции; по пазари, ключови клиенти, производители, марки, Private Labels, сегменти и категории, видове промоции, креативност. Анализът е на базата на мониторинга на промоциите в брошури, онлайн и вестници, които "Фокус" осъществява от 2009 г. насам.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България