Регистрация

Продуктова карта на българското потребление

Автор: Ирена Янкова, Гергана Маринова, GfК Bulgaria 01 септември 2014

Презентацията ще очертае карта на българското потребление на бързообортни стоки, която да ориентира аудиторията  от една страна кои категории се асоциират основно с български стоки и от друга, какво реално се потребява или къде е мястото на българските спрямо чуждестранните стоки в тези категории.  Ще проследи как се развиват бързооборoтнитe категории  във времето.  Ще покаже какви асоциации  пораждат българските стоки в съзнанието на потребителите и какви са нагласите им към български и чуждестранни стоки в изследваните категории. Ще очертае основните причини за избор на български стоки в разглежданите бързооборотни категории.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България