Регистрация

Подтеми на дискусията

Автор: Регал 27 август 2014

* Кой е работещият подход при налагане на марка на различни пазари в региона – глобалният, регионалният или локалният?

* Кога локалният подход е задължителен?

* В кои отношения може да се мисли за икономия от мащаба?

* Какво предпочитат локалните мениджъри - да прилага регионална стратегия и или да разработват национална?

* Специфики на българския пазар и последици от тях.

* Регионални и локални ценови стратегии. Плюсове и минуси.

* Потребителски профили – кое е общото, бранд ориентация, отвореност към промоции.

* Примери за успешни стратегии за отделни пазари.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"