Регистрация

Вкусни оф- и он-лайн кексчета с доставка от днес за днес

Автор: Иван Благоев, собственик/управител на take-a-cake.eu 07 април 2014

Ще разкажем за ролята на сайта на Take a Cake в маркетинговата стратегия на бранда. Сайтът беше замислен и създаден като онлай-бизнес, като дигитално копие на нашия бизнес модел, съобразен с условностите на уеб средата. Ще ви споделим и конкретни особености на модела, някои основни показатели в цифри и интересни предизвикателства на онлайн търговията в бранша. Ще представим накратко и уникалната секция Капкейк Конфигуратор в нашия сайт. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България