Регистрация

Силвия Матеева, selskatrapeza.bg

Автор: Регал 31 март 2014

 
Автор: Архив

Силвия Матеева е част от екипа на Селска Трапеза и отговаря както за онлайн комуникацията, така и за развитието на бизнес модела на проекта. selskatrapeza.bg е нов сайт, създаден 2013 г., с идеята максимално да улесни онлайн срещата между локалния бг производител на чисти, традиционни храни и потребителите, които ги търсят. Самата платформа не осъществява самите поръчки, плащане и доставки, а дава лесна възможност дори и на най-дребния фермер да изложи продукцията си онлайн, като премахва нуждата от прекупвачи и и съответното оскъпяване на продуктите. Адресират се производители на максимално автентична и чиста продукция от традиционното българско земеделие, животновъдство и производство на всякакъв вид зимнина.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България