Регистрация

Как традиционна верига биомагазини развива онлайн продажби

Автор: Регал 27 март 2014

 "Биомаг" е верига от четири специализирани био магазина в София. Отскоро компанията развива и търговия през уеб магазина си. В презентацията си Надежда Вишева ще разкаже за предимствата да се управляват едновременно офлайн и онлайн хранителни магазини, как се допълват и как се развиват взаимно. Повечето продукти, които "Биомаг" предлага, са нови и непознати на българския пазар, а клиентите обичат да са много добре информирани за всичко, свързано с храната. В този контекст, онлайн магазинът е от голяма полза за това да запознава клиентите с продуктите и така да подкрепя продажбите в самите магазини.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България