Регистрация

Възможна или не е е-връзката между фермера и потребителя

Автор: Мъгърдич Хулиян, Ивана Мурджева, Национално сдружение на малките семейни ферми и преработватели 18 март 2014

 Разминаването между фермера и потребителя е предизвестено още от политиката на търговските вериги. Възможна ли е среща в нета между селскостопанския производител и купувачите. Изграждане на доверие и формиране на мотивиран избор.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България