Регистрация

"От дигиталната кошница до трапезата"- потребителски нагласи към онлайн покупката на храни.

Автор: Ирена Янкова или Евелина Димитрова от GfK Bulgaria 12 март 2014

Ново онлайн проучване на GfK България търси отговори на въпросите кой, защо, колко често и какви категории храни и напитки купува онлайн. Изследвани са три основни сегмента: поръчка на готова храна (заведения), био продукти (фермери), бързооборотни стоки (супермаркети). Ще научите къде потребителите виждат бариерите пред онлайн пазаруването и на кои източници на информация имат най-голямо доверие. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България