Регистрация

Daniela Bozhinova, Marketing Manager, "Piccadilly"

Автор: Регал 23 октомври 2013

 
Автор: Архив

Daniela Bozhinova has been working in marketing for 15 years and has serious experience in brand management, as well as in the establishing and developing of corporate identity of  companies in different sectors. Throughout the years she played an active role in all marketing and communication activities in companies such as Piccadilly, Nedelya confectionery chain, Aroma,  Cibank, etc. The finding of working solutions, the responsibility of their implementation, the leading of a team of professionals, are only a part of her daily duties.

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България