Регистрация

Даниела Божинова, маркетинг мениджър, "Пикадили"

Автор: Регал 23 октомври 2013

 
Автор: Архив

Даниела Божинова работи вече над 15 години в сферата на маркетинга и има сериозен опит в бранд мениджмънта, както и в изграждането и опазването на корпоративната идентичност на няколко компании, работещи в различни сектори на бълагрския пазар. През годините има активна и водеща роля във всички маркетингови и комуникационни процеси на компании като "Пикадили", сладкарници "Неделя", "Арома", Сибанк и др. Намирането на работещи решения, поемане на отговорността при тяхното реализиране и управлението на екип от опитни и отдадени професионалисти, са само част от ежедневните отговорности, които има.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България