Регистрация

Константин Траев, уебмаркетинг/комуникации в социалните мрежи, "Данон"

Автор: Регал 21 октомври 2013

 
Автор: Архив

Непрофесионално се занимава с уеб от 2004 г., а като част от ежедневната му работа – от 2010 г. За него е много важно постоянно да се случва нещо ново в областта, в която работи, затова интернет маркетингът го мотивира толкова силно. Занимава се с разнообразни аспекти на маркетирането в интернет - като се започне от по-техническата част като хостинг, домейни, SEO, мине се през user experience, дизайн, функционалност и навигация, платено присъствие в уеб и се стигне до регулаторна и PR валидация на комуникацията. Присъствието на брандовете в социалните мрежи винаги е било много изискващо и ангажиращо сериозен човешки и времеви ресурс, но пък се отплаща пребогато с директната и незабавна комуникация, която се постига с потребителите.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България