Константин Траев, уебмаркетинг/комуникации в социалните мрежи, "Данон"
Автор: Регал
21 октомври 2013
Автор: Архив
Непрофесионално се занимава с уеб от 2004 г., а като част от ежедневната му работа – от 2010 г. За него е много важно постоянно да се случва нещо ново в областта, в която работи, затова интернет маркетингът го мотивира толкова силно. Занимава се с разнообразни аспекти на маркетирането в интернет - като се започне от по-техническата част като хостинг, домейни, SEO, мине се през user experience, дизайн, функционалност и навигация, платено присъствие в уеб и се стигне до регулаторна и PR валидация на комуникацията. Присъствието на брандовете в социалните мрежи винаги е било много изискващо и ангажиращо сериозен човешки и времеви ресурс, но пък се отплаща пребогато с директната и незабавна комуникация, която се постига с потребителите.