Регистрация

Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак Покривни Системи" за България и Македония

Автор: Регал 18 октомври 2013

 
Автор: Архив

Елеонора Маркова има над 17 години опит в областта на продажбите и работа с клиенти, от които 15 г. в стратегически маркетинг, бизнес развитие, бранд мениджмънт и комуникационни стратегии. Като експерт в областта на маркетинга и продажбите, Елеонора печели доверието на българския потребител и позиционира успешно вече над 10 години марката "Брамак" в България. Професионалното й развитие стартира в българо-немска компания, специализирана в сферата на земеделието, в която получава възможността да израсне от офис мениджър до мениджър бизнес развитие. За шест години компанията се превръща в един от най-големите вносители на нова и рециклирана земеделска техника, изгражда най-големия склад за резервни части и поддръжка на агро техника в България. От 2004 г.-2007 г. работи като маркетинг мениджър в "Брамак Покривни системи". През периода 2007 г.-2009 г. Елеонора работи успешно за голям български холдинг в областта на недвижимите имоти, за който разработва и реализира едни от най-големите проекти в областта на възобновяемите енергийни източници в Североизточна България. През 2009 г. е поканена отново от мениджмънта на "Брамак" да приеме предизвикателството по време на криза да подобри и запази позицията на бранда в България. С кратка пауза от две години, през 2009 година тя заема отново позицията маркетинг мениджър в "Брамак Покривни Системи", България и Македония и запазва своята ключова позиция в развитието на компанията като член на мениджмънт екипа за региона.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България