Регистрация

Александър Григоров, продуктов и онлайн маркетинг мениджър, "Тойота Балкани"

Автор: Регал 16 октомври 2013

 
Автор: Архив

Александър Григоров e "Продуктов и интернет-маркетинг мениджър" в Toyota Balkans от 2011 г. Притежава богат професионален опит в дигиталния и традиционния маркетинг, натрупан през 16-те години кариера в различни сектори на икономиката. Ориентиран към ефективно постигане на заложените цели и бизнес резултати, които да гарантират максимална възвращаемост, Александър Григоров е уважаван експерт в разработването на интернет маркетинг стратегии, дефинирането на ключови показатели и интерпретирането на уеб-анализи (WebTrends, Omniture Sitecatalyst, Google Analytics). Онлайн визионер, готов да посрещне предизвикателствата, за да постигне по-добра производителност и да стартира успешни нови бизнес инициативи. Преди присъединяването си към екипа на Toyota, успешно реализира множество онлайн кампании и проекти за Hewlett-Packard Bulgaria, като онлайн-маркетинг мениджър. Работил е и за компаниите TravelStorMaker.com, "Алианц България Холдинг" и Обединена българска банка.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България