Александър Григоров, продуктов и онлайн маркетинг мениджър, "Тойота Балкани"
Автор: Регал
16 октомври 2013
Автор: Архив
Александър Григоров e "Продуктов и интернет-маркетинг мениджър" в Toyota Balkans от 2011 г. Притежава богат професионален опит в дигиталния и традиционния маркетинг, натрупан през 16-те години кариера в различни сектори на икономиката. Ориентиран към ефективно постигане на заложените цели и бизнес резултати, които да гарантират максимална възвращаемост, Александър Григоров е уважаван експерт в разработването на интернет маркетинг стратегии, дефинирането на ключови показатели и интерпретирането на уеб-анализи (WebTrends, Omniture Sitecatalyst, Google Analytics). Онлайн визионер, готов да посрещне предизвикателствата, за да постигне по-добра производителност и да стартира успешни нови бизнес инициативи. Преди присъединяването си към екипа на Toyota, успешно реализира множество онлайн кампании и проекти за Hewlett-Packard Bulgaria, като онлайн-маркетинг мениджър. Работил е и за компаниите TravelStorMaker.com, "Алианц България Холдинг" и Обединена българска банка.