Регистрация

Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com

Автор: Регал 11 октомври 2013

 
Автор: Архив

Той има над 10-годишен опит в областите на стратегически маркетинг, бизнес развитието и маркетинга - от зараждането на идея, през планирането до реализацията и развитието й като услуга, бизнес линия, бранд и компания. Георги е съдружник в ilyan.com - агенция за дигитални комуникации. За последните 12 месеца агенцията е създала и реализирала дигитални кампании за "Данон България", "Крафт Фуудс България", "Загорка", "Хенкел България", "Интерснакс България", Maxxium и други. Панелист и модератор на Retail in Detail. Преподавател по рекламен мениджмънт и по бизнес комуникации. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България