Регистрация

Александър Тошков, управител, Digital Connection

Автор: Регал 09 октомври 2013

 
Автор: Архив

Александър започва работа в медийна агенция "Медия Клуб" през 2002 г. като медия планьор и набира опит в секторите финансови услуги, автомобили, алкохол, храни, напитки, магазинни мрежи, пътувания и телекомуникации. През 2006 г. е повишен в длъжността медия директор, а през 2013 г. става управител на дигитална агенция Digital Connection. Той е експерт в областта на дигиталните медии и е реализирал множество онлайн кампании на клиенти на агенцията. Александър е креативен и технологично грамотен, и има сериозен опит в реализирането на онлайн проекти. Той има бакалавърска степен по специалността "Английска филология" от Югозападен Унивеситет "Неофит Рилски" в Благоевград и магистърска степен по специалността "Мениджмънт и организационно съвършенство" от Училище по мениджмънт към Нов Български Университет в София.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България