Регистрация

Мая Герасимова, директор маркетинг, "Девин" АД

Автор: Регал 02 октомври 2013

 
Автор: Архив

Мая Герасимова има повече от 20 години опит в маркетинга и продажбите на бързооборотни стоки, над 10 от които в екипите на "Нестле", "Данон" и "Белла България". Лансирала е едни от най-успешните марки в сектора на храните на българския пазар, Бранд мениджър на годината през 2005 г. за въвеждане на марката "Леки" на българския пазар. С екипа на "Белла България" печели и три награди EFFIE за ефективни кампании.
В последната си работа предизвикателство пред Мая и "Девин" е превръщането на компанията от бутилираща води в компания с широко портфолио от напитки. Текущата лансираща кампания, за която работи е за соковете "Фрутелли".
Работейки в последните 9 години за развитието и комуникацията на различни брандове бързооборотни стоки, промоциите са били винаги важна част от работата й и активностите, насочени към потребителите. 
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България