Мая Герасимова, директор маркетинг, "Девин" АД
Автор: Архив
Още по темата
КЗП обвини "Девин" в заблуждаваща търговска практика
Мая Герасимова има повече от 20 години опит в маркетинга и продажбите на бързооборотни стоки, над 10 от които в екипите на "Нестле", "Данон" и "Белла България". Лансирала е едни от най-успешните марки в сектора на храните на българския пазар, Бранд мениджър на годината през 2005 г. за въвеждане на марката "Леки" на българския пазар. С екипа на "Белла България" печели и три награди EFFIE за ефективни кампании.В последната си работа предизвикателство пред Мая и "Девин" е превръщането на компанията от бутилираща води в компания с широко портфолио от напитки. Текущата лансираща кампания, за която работи е за соковете "Фрутелли".
Работейки в последните 9 години за развитието и комуникацията на различни брандове бързооборотни стоки, промоциите са били винаги важна част от работата й и активностите, насочени към потребителите.