Регистрация

Емануеле Миони, CEO, Digital Metrics Bulgaria

Автор: Регал 20 септември 2013

 
Автор: Архив

Емануеле Миони работи от 1995 г. като мениджър, той основава и ръководи пет компании за дигитален маркетинг и реклама. Като CEO той реализира различни проекти за дигиталната реклама и CRM в Италия и Франция за водещи играчи като Procter & Gamble и др. В момента той е президент и партньор в Empower Consulting Srl в Италия, и CEO на Digital Metrics България, джойнт венчър с "Икономедиа". Специалности: Email и SMS маркетинг, Trade Marketing, eCouponing, Digital Gift, Digital Communication, Internet trading solutions, ICT.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България