Регистрация

Emanuele Mioni, CEO, Digital Metrics Bulgaria

Автор: Регал 20 септември 2013

 
Автор: Архив

Еmanuele Mioni worked since 1995 as a manager; he founded and directed five digital marketing & advertising companies. As CEO he managed various projects for many top players, such as Procter&Gamble, for digital advertising & CRM projects in Italy and France. At present he is Chairman and Senior Partner at Empower Consulting Srl in Italy, and CEO of Digital Metrics Bulgaria, a joint venture with Economedia group. Specialties: Email & SMS marketing, Trade Marketing, eCouponing, Digital Gift, Digital Communication, Internet trading solutions, ICT.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България