Регистрация

Evgenia Trimmi, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen

Автор: Регал 05 август 2013

 
Автор: Архив

Evgenia Trimmi has stared her professional career as a business analyst in Dunhummby Ltd where she worked with income forecasting software. In 2008 she joined The Nielsen Company Greece as an advanced analytics consultant and was responsible for business analysis and marketing consulting over sales market data, pricing optimisations, evaluation and optimisation of promotions, media spending, econometric forecasting and modelling on the basis of Home Panel data.

Between 2010 and 2013 Evgenia was promoted to senior analytics consultant. Since March this year she has been appointed Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria. She is responsible for the analytic consulting service growth in the two countries, as well as for the business development and strategic growth.  

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България