Регистрация

RiD 2013: Дирк Вандервекен, директор "Глобално бизнес развитие", GfK

Автор: Регал 12 юли 2013

 
Автор: Архив

Дирк Вандервекен е директор "Глобално бизнес развитие" на GfK потребителски стоки и търговия и директор на GfK Panel Services, Белгия, Бенелюкс, подразделение Белгия. Консултира големи производители и търговци на бързооборотни стоки в Белгия. Препоръките му са базирани на потребителски данни, събрани чрез потребителския панел на GfK.

Работил е като търговец на бази данни, продуктов и търговски мениджър в Sara Lee и Imperial Meat Products. Присъединява се към GfK Panel Services BNL през 2000 г. като директор "Продажби и услуги" и като ръководител на белгийския клон на GfK Panel Services.

Редовен лектор е на големи национални и международни конференции в сферата на бързооборотните стоки.

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България