Регистрация

Staropramen организира специална дегустация из моловете в България

Автор: Регал 01 март 2013 , 5 коментара

Staropramen организира кампания за популяризиране на чешките традиции в България. Част от нея са специалните събития през март, които включват и дегустации на една от най-популярните марки чешка бира - Staropramen. Освен това, посетителите ще имат  възможността да чуят истории за традициите в приготвянето и обичаите в консумирането на пражката бира. По-любопитните ще могат отблизо да усетят богатия аромат на хмела и три различни вида малц – двете основни съставки за производството на бира, съобщиха от агенция New Moment.

По време на тези събития ще има и специални екипи от "познавачи на бирата", които ще разкажат интересни факти от историята на Staropramen. Сред тях са как е създадено първото "светло" пиво и постиженията на известния чешки майстор пивовар Йозеф Паспа. Гостите на специалните събития на Staropramen ще чуят и историята на създаването й през 1869 г. с издигането в сърцето на Прага на една от първите пивоварни в Чехия. Десет години по-късно император Франц Йосиф I не случайно описва вкуса й като "превъзходен". Сред интересните факти от историята на Staropramen е и смисълът на името, което означава "древен извор". В него е кодирана и една от най-важните съставки, гарантиращи първокласния вкус на бирата – качествената вода.

Дегустациите ще имат и "образователен" ефект и ще споделят интересни факти – например как да разпознаваме качеството на пивото чрез "плато" или % екстракт, и много други, чрез които гостите на събитията на Staropramen ще бъдат "просветени" не само в тайните и историята на пражката бира, но и ще научат повече за пивото като такова.

Специалните дегустации ще се проведат в големите вериги магазини и молове в София, Варна, Пловдив, Русе, Бургас, Велико Търново, Стара Загора, Плевен и Габрово. Пълния график - на сайта: http://kamenitzacompany.bg/bg/page/112/item/104

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България