Регистрация

Private Label in 2012

Автор: Jean-Jacques Dupas, president of the Axial Pacific 16 октомври 2012

All stores look the same and sell pretty much the same products, so private label becomes the key factor for differentiation and most of the modern retail chains introduce an increasing number of private label ranges. The private labels are gradually becoming full-fledged brands.
The presentation will discuss the strategies of the chains and the producers, as well as the private label trends for 2013.  
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"