Регистрация

Успешно управление на марките, за да оцелеят и просперират в рецесията

Автор: Гордън Чезарео, творчески директор, Design Board 11 октомври 2012

Бурният световен икономически климат създава множество предизвикателства за бързооборотните, а и не само, марки на всички пазари. Силните и ефективни стратегии за бранд дизайн могат да помогнат на марките да оцелеят и процъфтяват.

Криейтив директорът на Design Board Гордън Чезарео ще обсъди влиянието на стратегиите цена-стойност и мерките за съкращаване на разходи върху визуалната комуникация на брандовете в Западна Европа и по света.

Има много проблеми за марките днес: заплахата от загуба на лоялните клиенти за сметка на по-евтините марки и собствените марки; рискът да бъдат възприети като безхаберни, ексклузивни и неуместни във времената на несигурност. Могат ли бързооборотните (и другите) марки да използват дизайна, за да задържат клиентите си и да останат верни на стила си?

За да оцелеят и процъфтяват, марките трябва да преразгледат стратегиите, които прилагат в момента за да изграждат отношения с потребителите, да запазват лоялността им и да овладеят възможностите за разширяване на клиентската си база. Стратегиите включват намаляване на цените, предлагане на еднократни разфасовки, промотиране на специфични ползи без намаляване на цената, ефективната употреба на наследството на марката и стратегии за намаляване на разходите чрез премахване на надписите а много езици и замяната им с образи. Презентацията ще демонстрира стратегии чрез казуси на Design Board и други маркетингови примери. 

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България