Регистрация

Образът на веригите за бързооборотни стоки в българските традиционни и социални медии

Автор: Мартин Милиев, мениджър "Проекти" в Perceptica Media Research 27 септември 2012

Главната цел на проучването, което ще бъде представено в презентацията, е да измери медийния образ на сектора за бързооборотни стоки в България на основата на присъствието му и отношението към него в големи традиционни и социални медии. Също така идентифицира главните теми и фактори, които генерират медийната репутация на сектора. Проучването определя профила на сектора чрез следене на седемте най-големи вериги за бързооборотни стоки като продажби и позиции на пазара (по данни на в. "Капитал"). Обхванат е четиримесечен период - от началото на май до края на август тази година.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България