Регистрация

Виж бъдещето! Преглед на основните тенденции, влияещи върху потребителското поведение

Автор: Отилия Дьорнией, експерт по потребителски проучвания, GfK 13 септември 2012

Днешният свят е много предизвикателно място за правене на бизнес. Връзката между потребителите и марките се развива постоянно. Потребителите се променят и то бързо. Те са по-уверени, по-взискателни и по-динамични от всякога и маркетинг специалистите са все по-затруднени да запазват темпото.
Ние наричаме "тенденции" естествените дългосрочни промени в поведението, които имат потенциала да се превърнат в сериозен фактор на пазара. Разпознаването на тенденциите е само началото. След това се появяват различни въпроси. - Колко голяма е тенденцията? Как се развива? Кои потребители ще бъдат най-повлияни? Какъв е ефектът върху моите марки?
Презентацията ще се фокусира върху основните потребителски тенденции в глобален мащаб и изграждането на стратегии за продукти и марки, базирани на действителни тенденции.  
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България