Регистрация

Как програмата за трафик може да повлияе върху клиентското преживяване в магазина

Автор: Тод Старчевич, CEO за Европа и Близкия Изток, ShopperTrak 12 септември 2012

Презентацията ще представи как една програма за трафик може да повлияе върху преживяването на клиентите в магазина. Тод Старчевич ще говори и за това как клиенткият поток влияе върху графика на персонала и обученията. Той ще разгледа и как този метод може да бъде използван за проследяване на маркеткинговата ефективност и други аспекти на търговията на дребно, които имат огромно влияние върху купувачите.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България