Перспективата на глокалните купувачи: Глобални идеи с местни приложения
За да имаме таргетиран подход към купувачите е необходимо да познаваме добре нагласите и поведението им. Сегментацията на купувачите (определянето на клъстери) дава възможност за по-прецизно таргетиране по отношение на асортимент, промоции и информация. Поради тази причина, Хенкел – като глобален участник на пазара – проведе мащабно международно проучване, с цел да идентифицира транс-националните изисквания на купувачите, заедно с локалните специфики на поведението им. Проучването прави важни открития за това как да таргетираме различните групи купувачи в различните търговски канали, според техните специфики.
Какви са купувачите в България? Отличават ли се от купувачите в други европейски страни и в какво отношение? Какви са изискванията им към търговците? Дали планират покупките си и какво влияе на решението им за покупка в магазина? Това са малка част от въпросите, на които дава отговор проведеното проучване.