Регистрация

Перспективата на глокалните купувачи: Глобални идеи с местни приложения

Автор: Мартина Щайнбергер-Ворачек, Надежда Димитрова 23 август 2012

  За да имаме таргетиран подход към купувачите е необходимо да познаваме добре нагласите и поведението им. Сегментацията на купувачите (определянето на клъстери) дава възможност за по-прецизно таргетиране по отношение на асортимент, промоции и информация. Поради тази причина, Хенкел – като глобален участник на пазара – проведе мащабно международно проучване, с цел да идентифицира транс-националните изисквания на купувачите, заедно с локалните специфики на поведението им. Проучването прави важни открития за това как да таргетираме различните групи купувачи в различните търговски канали, според техните специфики.

Какви са купувачите в България? Отличават ли се от купувачите в други европейски страни и в какво отношение? Какви са изискванията им към търговците? Дали планират покупките си и какво влияе на решението им за покупка в магазина? Това са малка част от въпросите, на които дава отговор проведеното проучване.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България