Да спечелим потребителя в "чисто новия ред"
Автор: Марк Йомънс, Партньор в Ernst & Young, Европа, Близкия Изток, Индия и Африка
20 август 2012
Фотограф: Архив
Безпрецедентните промени в изискванията на потребителите и все по-сложната глобална ситуация създадоха чисто нов ред за търговците на дребно и собствениците на марки. Някои от промените бяха предизвикани от несигурността, икономиите и относителността на богатството, други – от технологиите, които навлизат със забележителна скорост. За търговците и собствениците на марки ефектът от промените у потребителите ще бъде сериозен и ще има сериозни предизвикателства при взимането на инвестиционни решения в един несигурен свят. Ernst & Young проучиха тези промени и установиха ключовите тенденции в пет области: управление, потребителско поведение, търговски нужди, верига на доставките и лидерство. В презентацията ще бъдат разгледани промените и планът за успех при "чисто новия ред".