Регистрация

Да спечелим потребителя в "чисто новия ред"

Автор: Марк Йомънс, Партньор в Ernst & Young, Европа, Близкия Изток, Индия и Африка 20 август 2012

 
Фотограф: Архив

Безпрецедентните промени в изискванията на потребителите и все по-сложната глобална ситуация създадоха чисто нов ред за търговците на дребно и собствениците на марки. Някои от промените бяха предизвикани от несигурността, икономиите и относителността на богатството, други – от технологиите, които навлизат със забележителна скорост. За търговците и собствениците на марки ефектът от промените у потребителите ще бъде сериозен и ще има сериозни предизвикателства при взимането на инвестиционни решения в един несигурен свят. Ernst & Young проучиха тези промени и установиха ключовите тенденции в пет области: управление, потребителско поведение, търговски нужди, верига на доставките и лидерство. В презентацията ще бъдат разгледани промените и планът за успех при "чисто новия ред".
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България