Регистрация

Composing the digital marketing mix

Автор: Alexander Varov, NBD consultant for digital media and digital marketing 20 август 2012

 
Автор: Архив

The Internet has expanded the models for decision making as well as the ones of building preferences. Similarly the foundation of the digital marketing mix is also affected by this change. We will present a quick overview of the general principles - image & performance advertising, search engines marketing, social media, etc. What model should we choose as a foundation (cornerstone) of our mix? We will offer answers to two questions: Which are the developed channels in Bulgaria? And which are the best practices we can rest upon?
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"