Регистрация

Как да организираме нашия дигитален маркетинг микс?

Автор: Александър Варов, Консултант дигитален маркетинг 20 август 2012

 
Автор: Архив

Интернет разшири моделите на взимане на решение и изграждане на предпочитание. На тази промяна стъпва и дигиталния маркетинг микс. Ще направим кратък обзор на основните принципи - имиджова и performance реклама, маркетинг към машини за търсене, социални мрежи и др. Какъв е моделът, по който да организираме микса? Ще предложим отговор на два въпроса - кои канали са развити в България и какви са добрите практики, на които можем да стъпим.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България