Регистрация

Shopping in the digital and post-digital worlds

Автор: John Ryan, Stores Editor, Retail Week 14 август 2012

 
Фотограф: Архив

While online continues to grow, the world of the terrestrial store is not dead and indeed there are retailers that have successfully bypassed the in-store digital hurdle and continued to show rapid expansion. The aim would be to show that there are merits to both the digital and non-digital approaches and to demonstrate that there is room for both. A good idea will always trump the simple injection of cash, so simplicity will also form part of the talk.

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"