Регистрация

Пазаруването в дигиталния и пост-дигиталния свят

Автор: Джон Райън, редактор "Магазини" в Retail Week 14 август 2012

 
Фотограф: Архив

Докато онлайн търговията продължава да расте, "истинските" магазини изобщо не са мъртви. Именно те подминаха проблемите на онлайн търговията и бележат бързи темпове на ръст. Целта на презентацията е да покаже, че и онлайн и офлайн подходът има своите преимущества и има място и за двата. Добрата идея винаги ще победи простото наливане на пари, така че простотата също е важна.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България