Регистрация

Къде пазаруват потребителите - пътят към покупката

Автор: Вайос Диморагас, изпълнителен директор на Nielsen Bulgaria 06 август 2012

 
Фотограф: Архив

Средата в търговията на дребно е силно конкурентна и търговците трябва да  се "борят" за дял от портфейла, да задоволят нуждите на все по-осведомените потребители. Способността да разпознават и да отговарят ефективно на промените в потребителските нагласи е критично важна, като се има предвид, че разбирането на реалните потребности на купувачите става все по-сложно, особено в трудните за времена за икономиката.  

Преминавайки през най-новите развития на европейската и българската търговия на дребно, презентацията ще навлезе в потребителските потребности и ще осигури информация дали тези потребности са еднакви или се различават при различните формати магазини. Има ли "изненади" в сравнение с това, което смятаме, че е приоритет на потребителите, когато влизат в магазина.

Използвайки широката гама от достъпни услуги на Nielsen, която осигурява глобални и локални наблюдения на различни аспекти на търговията на дребно, презентацията има за цел да постави и да отговори на въпроси за цикличния процес на вземане на решения, който свързва потребителското търсене с покупката. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България