Регистрация

Ерикян Лантинк: "Цените се топят" в "Пикадили"

Главният оперативен директор на "Делез България" обяви новото лого, магазини, собствени марки и ценова политика
Автор: Регал 30 ноември 2011
Главният оперативен директор на "Делез България" обяви новото лого, магазини, собствени марки и ценова политика.

Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България" показва новото лого на "Пикадили"

Фотограф: "Пикадили"

Магазините "Пикадили" ще намалят цените на продуктите си във всички основни стокови групи. Новата политика под името "Цените се топят" влезе в сила на 17 ноември и първоначално обхваща 5000 цени на 1750 продукта, обяви Ерикян Лантинк, изпълнителен директор на "Делез България" ("Пикадили", "Темпо").

Продуктите с по-ниските цени са отбелязани в магазините. Те са в групите на прясното месо и месните продукти, млечните продукти, плодовете и зеленчуците, прясната  риба, замразените храни, основните храни, захарните изделия, напитките и перилните препарати. След това ще има и други вълни на намаления.

Целта като цяло е продуктите, които от компанията определят като здравословни, безопасни и с високо качество, да станат достъпни до по-широк кръг потребители. Решението е взето от новите собственици на "Пикадили" след анализ на навиците на потребление пазара, цените и пр. Освен това "един от основните елементи в стратегията на "Делез груп" е растежът чрез конкурентни цени", добави Лантинк.

От декември компанията въвежда в "Пикадили" и собствената си марка 365. Тя ще се предлага в магазините наред с досеташната "Премиа", която беше собствената марка на предишните собственици - "Делта М". Лантинк обясни, че в началото продуктите 365 ще са внос, разработени от доставчици на другите пазари, на които компанията работи - Белгия, Люксембург, САЩ, Румъния, Гърция, Индонезия, Сърбия. Постепенно ще бъдат включени и български доставчици.

Лантинк представи също и новото лого на "Пикадили", което съчетава лъвът на "Делез" и познатия надпис на "Пикадили", вече в корпоративните цветове на "Делез груп" - червено и черно. Постепенно ще бъдат ребрандирани всички 41 обекта на "Пикадили" и "Пикадили експрес" в над единадесет града на страната.

Първият магазин с новото лого, съчетаващ ноу хау от "Делез" и от "Пикадили" ще бъде този в столичния "Младост 1", на бул. "Ерусалим". Той ще бъде открит на 2 декември, петък. Това е четвъртият нов магазин на групата за тази година. Лантинк каза, че би искал българските потребители да гледат на компанията като на български бранд.

"Делез груп" разполага с 2816 магазина  в глобален мащаб, по данни от края на март 2011. За 2010 г. компанията има 20.8 млрд. евро оборот и 574 млн. евро печалба. На 27 юли тази година приключи процедурата по придобиването на "Делта М груп", чиято собственост бяха и магазините "Пикадили".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България